Wiadomości

Poniedziałek, 16 listopada 2015

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Wymogi dotyczące stanowiska referenta do spraw administracji – sekretarki :

·         obywatelstwo polskie,
·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
·         wykształcenie wyższe ( o profilu administracyjnym  lub ekonomicznym),
·         znajomość prawa oświatowego, przepisów: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela,
·         znajomość oprogramowania biurowego pakietu MS Office,
·         umiejętność obsługi programu SIO, arkusza organizacyjnego,
·         znajomość przepisów prawa pracy,
 
Wymagania dodatkowe:
·         dyspozycyjność, zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność,
·         umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
·         staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
·         znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urzędów administracji państwowej
i samorządowej,
·         umiejętność korzystania z przepisów prawa.
 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Referent do spraw administracji – sekretarka prowadzi całość dokumentacji szkoły i zajmuje się przechowywaniem bieżącym oraz archiwalnym, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
W szczególności prowadzi:
·         księgi ewidencji uczniów
·         księgi absolwentów
·         ewidencję wydanych świadectw,
·         ewidencję druków ścisłego zarachowania,
·         odpowiada  za powierzone druki ścisłego zarachowania , sprzęt, pieczęcie i urządzenia techniczne sekretariatu,
·         prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
·         prowadzi księgi inwentarzowe,
·         przygotowuje i rozlicza inwentaryzację składników majątku,
·         sporządza sprawozdania – SIO,
·         wykonuje inne prace zlecone przez Dyrektora.
 
Oferta kandydata powinna zawierać:
·         CV,
·         list motywacyjny,
·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
·         kserokopie dokumentów potwierdzających  staż pracy,
·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
·         kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),
 
CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć podpisem oraz  oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia   1997 r . o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 929 z późn. zm.)  oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm),
 
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej, Al. Parkowa 1 , 32-600 Oświęcim w zaklejonej kopercie  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent do spraw administracji - sekretarka”
 
Ostateczny termin składania dokumentów  określa się na
27.11. 2015 r. do godziny 1200.
Aplikacje, które wpłyną  po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 30.11. 2015 r.
 
Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej,
Tel. 33 842 83 17
 
 Informujemy, że w celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji
skontaktujemy się  z wybranymi osobami.
 
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej SP w Porębie Wielkiej i na stronie internetowej szkoły.
Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji będzie można odebrać w sekretariacie  szkoły, dokumenty nieodebrane po 30 dniach zostaną zniszczone.
 
 

Dyrektor  Małgorzata Bucka