Wymogi dotyczące stanowiska referenta do spraw administracji – sekretarki :
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· wykształcenie wyższe ( o profilu administracyjnym lub ekonomicznym),
· znajomość prawa oświatowego, przepisów: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela,
· znajomość oprogramowania biurowego pakietu MS Office,
· umiejętność obsługi programu SIO, arkusza organizacyjnego,
· znajomość przepisów prawa pracy,
Wymagania dodatkowe:
· dyspozycyjność, zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność,
· umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
· staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
· znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urzędów administracji państwowej
i samorządowej,
i samorządowej,
· umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Referent do spraw administracji – sekretarka prowadzi całość dokumentacji szkoły i zajmuje się przechowywaniem bieżącym oraz archiwalnym, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
W szczególności prowadzi:
· księgi ewidencji uczniów
· księgi absolwentów
· ewidencję wydanych świadectw,
· ewidencję druków ścisłego zarachowania,
· odpowiada za powierzone druki ścisłego zarachowania , sprzęt, pieczęcie i urządzenia techniczne sekretariatu,
· prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
· prowadzi księgi inwentarzowe,
· przygotowuje i rozlicza inwentaryzację składników majątku,
· sporządza sprawozdania – SIO,
· wykonuje inne prace zlecone przez Dyrektora.
Oferta kandydata powinna zawierać:
· CV,
· list motywacyjny,
· kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
· kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
· oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
· kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),
CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć podpisem oraz oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r . o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm),
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej, Al. Parkowa 1 , 32-600 Oświęcim w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent do spraw administracji - sekretarka”
Ostateczny termin składania dokumentów określa się na
27.11. 2015 r. do godziny 1200.
Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 30.11. 2015 r.
Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej,
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej,
Tel. 33 842 83 17
Informujemy, że w celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji
skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej SP w Porębie Wielkiej i na stronie internetowej szkoły.
Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji będzie można odebrać w sekretariacie szkoły, dokumenty nieodebrane po 30 dniach zostaną zniszczone.
Dyrektor Małgorzata Bucka